Arhiva

Archive for octombrie 29, 2008

Decizii

octombrie 29, 2008 Lasă un comentariu

Un cuvant prea mic (doar 7 litere)cu o semnificatie enorma in viata tuturor.Luam DECIZII fortati de imprejurari,de oamenii in jurul nostru ,DECIZII care ne influenteaza viitorul in bine sau in rau si care depind intr-o oarecare masura de trecutul nostru,DECIZII privitoare la diferite aspecte sau oameni din universul nostru interior sau exterior.Cel mai greu e atunci cand ii lasam pe altii sa DECIDA pentru noi,cand nu avem puterea sa ne urmam intocmai DECIZIA pe care am luat-o din cauza propriilor temeri sau inhibitii.DECIZILE cele mai greu de luat sunt cele privitoare fie la cariera-cand sunt fel de fel de pareri ce plutesc in mintea noastra,pe unele le lasam sa treaca,pe altele le analizam,le sintetizam si intr-un fel ne ajuta sa ne urmam calea in proiectele pe care dorim sa le realizam si in dragoste,cand ne confruntam cu sentimente contradictorii,majoritatea pentru aceeasi persoana,cand iubim si uram cu aceasi intensitate si apoi ne pierdem in senzatiile pe care aceste 2 sentimente fundamentale le provoaca.Eu am DECIS sa nu urmez reguli,stabilite,impuse,ci doar sufletul meu care,chiar daca ma va insela,macar stiu ca nu traiesc cu regretul ca nu am facut nimic pentru ceea ce imi doresc cu adevarat.

Categorii:Uncategorized