Arhiva

Archive for octombrie 6, 2008

In cautarea sufletului pierdut

octombrie 6, 2008 Lasă un comentariu

Scriu acest post in speranta ca imi va face mai bine daca reusesc sa ma descarc,sa-mi astern gandurile pe o mica pagina virtuala.Am incercat absolut totul,am incercat sa ma conving pe mine insami ca a trecut,ca imi este mai bine,ca sunt puternica,sa beau cu gandul ca am sa uit,sa-l uit…cel putin momentan.Da,sunt puternica,dar mi-e rau,mi-e foarte rau psihic,mi-e frig.De ce e atat de rece,de intuneric in jurul meu?Mi-e dor de el,mi-e rau de el,dar mi-e teama sa-l sun,sa-l caut,mi-e teama de ce imi va spune,teama de reactia lui.Din acea zi de 28 august eu nu mai sunt intreaga si poate nu am sa mai fiu niciodata,pentru ca jumatate din sufletul meu a ramas acolo cu el si nimeni si nimic nu mi-o va mai reda.Si prefer in loc sa traiesc cu suferinta asta permanenta in suflet,pe care desi reusesc sa o maschez in asa zisele momente efemere de fericire,este acolo si ma consuma psihic.fizic cu fiecare zi mai mult,involuntar,sa nu mai exist deloc.Poate e si vremea vinovata de starea asta de depresie,dar nu motivul pentru care ma simt atat de rau.Si imi permit mie insami iertarea pt starea in care probabil ca singura m-am adus.Desi….nu stiu ce se va intampla in continuare.Poate nici nu mai imi pasa.La urma urmei…de ce ar trebui sa-mi pese?

Categorii:Uncategorized

RMA 2008

octombrie 6, 2008 2 comentarii

„Cel mai mare eveniment muzical autohton”.Cu siguranta aceasta fraza a ramas la stadiul de dorinta,de proiect nerealizabil,utopic,in speranta de mai bine pentru la anul.Au existat si avantaje,si dezavantaje,si parti bune,si mai putin bune,dar per total acest eveniment a fost un semi-succes.Incepand cu vremea care parca a prevestit desfasurarea slabuta de forte de pe scena,culminand cu transmisiunea online defectuoasa,enervanta.A fost seara lui Smiley si da,sunt de acord ca a avut un debut bun,ca membru desprins dintr-un boyband,dar atat.A primit mult mai mult decat da in spectacole,iar trofeul pt „best show”impreuna cu trupa SIMPLU s-a vrut a fi o consolare pt neparticiparea la premii a trupei care l-a consacrat.Celelalte premii au fost 50%meritate,50%date pe diferite considerente,nu neaparat cele artistice.

FELICITARI Dj Project (trupa mea de suflet-unul din cele mai statornice,bine realizate,profesioniste grupuri dance de la noi);Fly Project(Brasil-hitul verii,una din piesele anului);Morandi(o trupa dance pt suflet,NEXT-albumul cu cele mai multe piese cu sanse foarte mari de a deveni single-uri),Andreea Banica(una din cele mai bune soliste din Romania),David Dj(super piesa,super debut),Alex(unul din solistii cei mai originali din Romania,cu un site foarte bine realizat).

Marii invinsi si totodata nedreptatiti ai serii au fost:Dj Rynno(el e cu adevarat cel mai bun dj,cu cele mai multe piese in heavy rotation la radiouri),Marius Nedelcu(piesa Rain senzationala,un debut fulgerator)si Andra(o voce prea buna pt mafia din showbizul romanesc).

Show-urile artistilor au fost destul de bine realizate,momentele care mi-au placut cel mai mult fiind cel al lui Dj Rynno,Dj Project,Fly Project,ambele momente ale Giuliei si…..NOHA(super show,super trupa),dar intotdeauna se poate si mai bine.Au fost multe nume ce au lipsit(Morandi,Wassabi,Voltaj,Parazitii,Andra,Celia,Zero fiind doar cateva dintre ele),puteau fi invitati artisti mult mai multi din afara(unul din ei Yves Larrock care cu o seara in urma avusese show In Turabo),prezentatorii nu s-au intrecut pe sine insusi.Am surprins o Andreea Banica naturala,un Mugur Mihaescu trecut de vremea de afara si un Razvan care nu-si prea gasea locul in peisaj.

„Suprizele”serii au fost:aparitia controversata a lui Florin Chilian,Akcent-o trupa ce nu stiu ce mai cauta in industria muzicala romaneasca si recitalul mult prea lung al lui Smiley.

In concluzie astept RMA 2009 sperand ca premiile vor fi mai mult date pe merit,show-urile mai pline de farmec si artisti care sa cante mai mult live.

Categorii:Uncategorized