Arhiva

Archive for octombrie 11, 2008

Persoana potrivita la momentul potrivit

octombrie 11, 2008 Lasă un comentariu

De multe ori am auzit aceasta afirmatie sau am incercat sa o pun in practica,insa ieri am descoperit cu adevarat esenta ei.E bine sa ai prieteni adevarati,care sa fie mereu acolo cand ai nevoie de ei,cand crezi ca tot ce e rau ti se intampla numai tie,cand te simti prea rau pentru ca vorbele celorlati sa mai conteze sau sa iti mai pese de ceva.E frumos sa vezi cum cineva care conteaza pentru tine te sfatuieste atat cat poate ,pentru ca nu te deschizi suficient incat sa cunoasca toate amanuntele,iti reaminteste experiente amuzante prin care ai trecut si din care probabil ai avut de invatat ceva,cel putin in masura in care atunci cand te lovesti de aceeasi situatie sa nu procedezi la fel.Uneori o vorba buna,un sfat prietenesc conteaza mai mult decat 1000 de „te iubesc”false.Iti multumesc draga mea prietena,Gabitza,pentru ca ai fost si esti omul potrivit la momentul potrivit,mereu langa mine!We keep holding on together!

Categorii:Uncategorized

kat de luna feat akon

octombrie 11, 2008 Un comentariu

din punctul meu de vedere este o colaborare reusita,a 2 artisti ce se aseamana prin stilul de muzica promovat.piesa e cu siguranta un viitor hit,asteptam clipul!

Categorii:Uncategorized