Arhiva

Archive for octombrie 12, 2008

Visul copilariei mele

octombrie 12, 2008 Lasă un comentariu


De cand ma stiu am avut un „crush” pt minunata tara ,Egipt.Probabil pentru ca dintotdeauna am foat pasionata de istorie,sau poate pentru ca asa cum mi s-a spus intr-una din vietile anterioare am fost intruchiparea unui arheolog(ale carui principale caracteristici le regasesc acum)insa Egiptul este cu siguranta una dintre putinele tari pe care imi doresc cu adevarat sa le vizitez.Are o istorie impresionanta,cu multe figuri reprezentative,Cleopatra,Nefertiti,faraonii,fiind doar cateva din ele,un peisaj care nu are cum sa nu te farmece de la prima vedere,ciudatele si nerepetabilele piramide sunt doar unul din multele puncte de atractie,un popor foarte ospitalier,fapt stiut din informatiile primite si o cultura fascinanta,ce se regaseste in toate elementele egiptene.La cat de mult imi doresc,cu siguranta am sa reusesc sa-mi implinesc si acest vis…din copilarie:)

Categorii:Uncategorized

Of the favorites

octombrie 12, 2008 Un comentariu



– primul single semnat Roxana Spoiala ( ex Heaven)acum cunoscuta sub numele de Roxy Rocks.O balada care se deosebeste foarte mult de ceea ce obisnuia sa cante Roxana inainte(un atu e faptul ca acum in sfarsit canta live,cu band).Mie imi place si cred k va prinde destul de bine.
– una din cele mai bune piese semnate Chenoa,una din vocile Americii latine,ale carei piese apar atat in telenovelele columbiene cat si pe coloana sonora a serialelor autohtone.

Categorii:Uncategorized